Utolsó hozzászólások

Kedvenceink

bejegyzések, kommentek 

Érdekes cikk a Ciris lombikcentrumról...

2008.06.19. 19:29 - gyerebaba.hu

Címkék: terhesség meddőség lombik centrum

Kedves sorstársunk, Loislane jóvoltából itt olvasható egy "érdekesség", ne hagyja ki senki, aki épp Lombik Centrumot választ!!!

 

http://index.hu/politika/belfold/lombikharc06/?main&rnd=848

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr19529630

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: drains and grates 2017.11.02. 07:02:35

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kókuszgolyó 2008.06.19. 22:45:17

Ez a cikk nem semmi!!! (Néztem már én is a Ciris árlistáját, brutál dtága - csak később láttam, hogy OEP nem támogatja. Van egyáltalán olyan balga, aki oda téved?!?!?!)
Jó, ha nyitott szemmel járunk, mielőtt csontig koppasztanak...
JÓ A BLOG!!! :)

Boróka 2008.06.19. 22:55:04

Gyerekek, ilyet!!!!!!!! (Pedig még ez az intézet is szerepelt a "listánkon"...Uhhh!) Köszi az infót, jó, hogy ide tévedtem!!! :)

Kismoly 2008.06.21. 12:44:41

Pontosan ezért kell tájékozódni, rákeresni az orvos nevére stb...mindenképpen, nem mindegy(!), hogy kire bízzuk magunkat.Ez az ügy már elég régen napirenden van, engem nagyon bosszant az, h. "azok után" egyáltalán pozíciót lehet kapni.Sajnos egy barátnőm érintett volt, és nagyon rosszul jöttek ki belőle.
Egyébként nem véletlen, hogy nem kapták meg az OEP támogatást.

Kismoly 2008.06.21. 12:45:30

Bucli&Vucli= Viktu :)

zölddisznó 2008.06.29. 22:13:52

...nekem egy egyszeri P3-as eredmény miatt akart a nagybecsű doktorúr lézeres konizációt (+ miómakivételt) csekély 200.000.- ért. Eltitkolták, hogy a kontroll citológiám P2 lett - egy fertőzés okozta az előző rosszabb eredményt. Na, akkor "szöktem meg" a Nyírőből.... és mentem a betegjogi képviselőhöz. Akkor már eljárás folyt ellene.

gyerebaba.hu 2008.07.05. 13:06:42

Zöldi,
mi is a Nyírőből váltottunk...(ott az 1. lombikot csinálták: K.Zs főorvos úr végezte, ő azóta "főmufti-helyettes" V. professzor mellett az "Új Centrumban"...) mind szakmailag, mind anyagilag "nagy tapasztalás" volt...

George 2008.07.22. 16:01:44

Én a másik oldalról szólnék: Bodnár Béla kiváló orvos, lelkiismeretes és nagy tudású. Minket ugyan nem segített gyerekhez, de ez nem az ő hibája. Én nem ismertem olyan debreceni kaálist, aki ne szerette volna. És nem a fehér köpenybe bújt szigorúság, hanem egy közvetlen doki.

gyerebaba.hu 2008.07.28. 14:04:37

George,
Hál'Istennek, hogy vannak megbízható, gyógyulásért küzdő orvosok is!!! Meg kell találni azt, akiben az ember feltétlenül megbízik!


süti beállítások módosítása