Utolsó hozzászólások

Kedvenceink

bejegyzések, kommentek 

Embrió megtapadását segítő praktikák

2009.01.12. 13:33 - gyerebaba.hu

Címkék: életmód vitaminok egészséges punkció embriok megtapadása lombik stimuláció

Akkor közkívánatra: beszélgessünk arról, mivel segíthetjük a spontán baba vagy a beültetett embriók megtapadását!

 

1. Vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek

Ezekről már volt szó (lásd néhány fejezettel alább), most csak néhány momentumot emelnénk ki:

- Megfelelőnek tartott magzatvédő multivitamin (orvosod segít a kiválasztásában) szedése a terhesség előtti hónaptól (mert ugye feltételezzük, hogy terhesek leszünk :))

- C-vitamin: kollagéntermelést szabályozza, segít a petesejt utáni sebgyógyuláskor, és segít a vetélés megelőzésében is;

- E-vitamin: gyógyulást támogatja, elősegíti a beágyazódást

- Cink: sebgyógyulás, beágyazódás, hormontermelés szabályozása

2. Egészséges életmód

- Kerüljük a cukor- és a koffeintartalmú ételeket, a szénsavas üdítőket és az alkoholt! (Beültetés után viszont sok orvos javasol minőségi száraz vörösbort, max napi fél - 1 dl-t! :))

- Ne dohányozzunk, kerüljük a füstös, szmogos levegőt!

- Fogyasszunk sok folyadékot (gyógyteák, szénsavmentes ásványvíz, min. napi 2 l)

- Mérsékelten sportoljunk! Kerülendő a megerőltető mozgás (aerobik, súlyzózás, futás stb), lehet viszont nagyokat sétálni, légzőgyakorlatot végezni, meditálni, jógázni. Cél az alhasi vérbőség előidézése!

- Fontos a megfelelő pihentségi szint! Aludjunk sokat (legalább most, kivételesen :))

 

3.) Gyógyteák, étrend-kiegészítők

Van, aki a stimuláció alatt is fogyasztja, de mások szerint "bekavarhatnak" a gyógyteák, ezért érdemes kikérni a kezelőorvos véleményét is!Menstruációtól tüszőrepedésig: málnalevél + cickafark tea, tüszőrepedés (punkció) után: palástfű tea.

Méhpempő: segíti a méhnyálkahártya felépülését (beültetéskor 8 - 14 mm vastagság az ideális). Kapható tabletta és ivóampulla formában is.

Omega3 zsirsav (halolaj kapszula): az egész folyamat alatt igen kedvező a hatása, roborál, immunrendszert erősít.

 

Kedves Sorstársak!

Ide várunk minden további tippet: kinek mi segített a tüszőérlelésben/ megtapadásban!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr46872737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyerebaba.hu 2009.01.28. 18:18:12

Tapi és Heniék! :)

Bizonyám, hogy sikerül!!! :) Mindenkinek sikerül, aki nem adja fel!!!
Mi 6 év küzdelmes várakozás (4 inszemináció, 2 lombik - sikertelen) holnap megyünk a 3. lombik "eredményhirdetésére" , és eléggé bizakodunk ;) Este jövök a hírekkel :)
Pénteken este 9-től gyertek chatelni, ide a blogra! Szuper csapat szokott összejönni, biztatjuk, okosítjuk egymást! :)
Üdv: Till

Vargagi 2009.01.28. 21:03:30

Sziasztok!

Most találtam rátok. Éppen a negyedik lombik eredményére várok...holnap reggel tesztelek. :) Mindenkinek sok sikert!!!

Tapi 2009.01.30. 08:43:04

Sziasztok!Köszönjük a biztatást! : ) Annyira jó, hogy elkezdtetek írni, ma már jól indult a napom és itt a hétvége is! : ) Tegnap voltunk orvosnál,újabb szurik várnak rám, aztán úgy néz ki, hogy februárban az első inszemináció. Segítsetek abban, hogy elmondjátok mi vár rám? A "műveletet"ismerem (anyukám egészségügyis), inkább az érdekel hogy mennyire fáj a beavatkozás?Az átjárhatóságira lazán mentem oda és eléggé megviselt meg fájt, nem készültem fel rá : ( majdnem elájultam. Az inszemi után egyből lehet hazamenni vagy feküdhet picit az ember?A sport mennyire megengedett szerintetek?Utána pár napig egyáltalán nem?Tud valaki esetleg olyan diétát ami még jobban elősegíti a megtermékenyülést?Bocs az ezer kérdésért : )
Mindenkinek szép hétvégét!!!Szurkolunk MINDENKINEK EZERREL!!!

gyerebaba.hu 2009.01.30. 08:52:25

Vargagi!

Nagyon szorítunk Értetek!!! Gyere az eredménnyel!!! :)
(Mi tegnap tudtuk meg: 6 év várakozás (4 inszem, 2 sikertelen lombik) után a 3. beültetés sikeres!!! :) :) :)
Mindenki elérheti ezt, ha kitart!!!!! ;) )

gyerebaba.hu 2009.01.30. 08:54:00

Tapi!

gyere ma este chatelni!!! :) Mindent megbeszélünk! :)
/HA nem érsz rá, akkor holnap ide minden kérdésedre választ írok, ok? :) - de érjél rá!!!!! :)/
Üdv: Till

Tapi 2009.01.30. 08:54:27

Újra Én : ) Férjek nem szoktak ide írni egyáltalán, illetve chatelni?Ők is ugyanúgy szenvednek, a férjemen látom, hogy néha elkelne neki is pár sorstárs férj/leendő apa biztatása(az Én biztatásomon kívül is) Tudom, hogy Ők nehezebben beszélnek erről>de az Ő lelküket is nagyon nyomják a kudarcok :( Szóval az esti chatre a párotokat is vegyétek rá...ha van kedvük. Én már beszerveztem az enyémet ; )
Segítsünk nekik is!

gyerebaba.hu 2009.01.30. 08:59:15

Tapi!

Persze, hogy Apa is jöhet!!! :)
(2 Apa szok jönni rendszeresen, de Mindenkit szívesen látunk, korra-nemre való tekintet nélkül! :) )

Tapi 2009.01.30. 08:59:21

De ráérek : )) Köszi!Ha nem kezdünk el 24 című sorozatot nézni, ott leszek : ) vicceltem, megyünk, Jack Bauer ráér : D Üdv, Tapi

Tapi 2009.01.30. 09:05:37

Jaj, de butiszkalisz vagyok(ahogy keresztlányom nevezi a butát : D ) Ágiéknak szívből jövő gratuláció!!! HURRRRÁ! : ) Megérdemeltétek már, annyi év harc után! Sok örömet!!! És jó föld felett 2méterrel járkálást : D

gyerebaba.hu 2009.01.30. 09:08:11

Tapi :)

Nem tudom, kik az Ágiék, de szívből gratulálunk mi is Nekik!!!!! (Mi történt pontosan? :) :) :))

gyerebaba.hu 2009.01.30. 09:10:26

Tapi!

Vargagiékra gondolsz?
Csak annyit írt, hogy ma tesztel...De még nem jött az eredménnyel...Vagy Te már tudsz valamit??? ;)

Tapi 2009.01.30. 09:53:28

Ööö azt hiszem összekevertem Veletek : ( Bocsi!A 3.sikeres beültetésre akartam garatulálni! De remélem Ágiéknak is sikerült!!!!!Nem tudok semmit amúgy...

Vargagi 2009.01.30. 10:34:49

Till!! Nagyon gratulálok!

Úgylátszik szerencsés idők vannak, nekem is sikerült 530 a HCG-m:)

gyerebaba.hu 2009.01.30. 10:41:37

Vargagi, már nagyon vártunk!!! :)
(Látod, Tapi megérezte! ;) )

Szívből gratulálunk mi is, együtt fogunk szülni!!! ;)
Melyik Centrumban sikerült, ki az orvosod? Mikor mégy UH-ra?

Lányok-Fiúk!!! Igyekszünk pozitív példával előljárni, már csak követnetek kell a kitaposott ösvényt!!!:) :) :)

Vargagi 2009.01.30. 11:15:16

Kaáli Dr Szmatona. 13.-án lesz az UH

gyerebaba.hu 2009.01.30. 12:15:23

Vargagi,
akkor nemsokára találkozunk! :)
(Nálunk Kaáli, Dr. Kovács Péter, 1. UH: febr. 13. 10h :))

Vargagi 2009.01.30. 12:37:14

@gyerebaba.hu: Én is tízre megyek:))))))

heniék 2009.01.30. 12:50:12

Sziasztok!

Jajj úgy izgultam értetek, és végre sikerült, itt bőgök örömömben, nagyon nagyon örülök nektek és szívből gratulálok.

Tapi!

Az inszem egyáltalán nem fáj, én meg tök rákészültem a fájdalomra, mert az átjárhatósági vizsgálatnál én is majdnem elájultam, de itt semmit nem érzel, ne aggódj!
Sok sikert kívánunk hozzá!!!
Jár itt valaki közületek a Budai meddőségi centrumba? ( János kórházba )
A sikertelenségeink ellenére én nagyon szeretm az ott dolgozókat.
Heniék

Tapi 2009.01.30. 13:18:58

Köszi, megnyugtattál : ) Mi az Istenhegyire járunk a férjemmel, a Családtervezési Centrumba, a Kaáli mellett. Nemsokára vége a munkaidőnek : ) ja és örülök azokkal együtt, akiknek most sikerült!!! Hajrá többiek!!! : ) Én is szeretnék 32-re ANYA lenni ; )

heniék 2009.02.03. 12:35:23

Sziasztok Till, és Vargagi!

Hogy vagytok? Meséljetek már, hogy éreztek e valamit, és mit??
Illetve még egy kérdésem lenne:
Most másképp csináltatok valami a beültetés után, mint az előzőknél?

Vargagi 2009.02.04. 09:05:50

@heniék: Szia!
Hogy mit érzek? Hát..egy hatalmas lufit a köldököm alatt..:) Aztán néha szúr a bal petefészkem, és érzékenyek a melleim. Hirtelen mozdulatoknál kicsit megszédülök és néha fáj a fejem. Kb ennyi.

Nem nagyon csináltam mást. Talán annyi, hogy jobban odafigyeltem, hogy sok fehérjét egyek és kevesebb szénhidrátot és rengeteg vizet ittam. Szerintem nincs recept. Mindenkinél más válik be, és szerintem nagyon nagy szerepe van a puszta szerencsének. Sok sikert neked!!!

gyerebaba.hu 2009.02.04. 10:22:40

@heniék:
Puszi! :)
Ugyanazt érzem, mint Vargagi :) : lufit, mellfeszülést, szédelgést, álom-és kajakórságot. :)
Mi annyiban változtattunk, hogy a punkció után napi 1 Aspirin protect 100-at szedtem, és a 3X2 Utrogestanhoz napi 2 ampulla progeszteron szurit kapok reggel. Sok fehérje (főleg túró és sonka), sok víz.

gyerebaba.hu 2009.02.04. 10:25:38

Vargagi!
Jövő pénteken találkozunk UH-n, remélem! :)
Megismersz majd: zöld nadrágban és zöld garbópulcsiban leszek! :)
(Ha van kedved - kedvetek a babanet.hu, - "szülészetek, kórházak" fórumán a "kaális párok"ba bekukucskálni, ott mindennapos vagyok!:)
Puszi: Till)

heniék 2009.02.04. 12:25:24

@gyerebaba.hu:
Szia!
Az aszpiri protect 100 at, és a progeszteron szurit az orvos mondta, hogy szedd, illetve lődd ? :)
Kérted, vagy ő mondta magától? Mire jó az aszpirin protect? Ez egy megtapadást segítő gyógyszer?
Pusz
UH után jelentkezettek!!!!! Vargagiék is!

Tapi 2009.02.09. 07:21:59

Sziasztok!
Till és Vargagi találkoztatok végül a pénteki UH-n?: ) Heniék veletek mi újság van?
Mindenkinek szép hetet kívánok!és KITARTÁST!

Tapi 2009.02.09. 07:26:09

Ja elnéztem, 13.-án lesz az UH, bocsi még nem ébredtem fel pedig már a munkahelyemen vagyok : (
Jó lenne még aludni pár órát....

heniék 2009.02.11. 11:16:15

Sziasztok!

Tapi!
Már azt hittem elnéztem valamit a 13-ával kapcsolatban, én is arra várok, hogy a csajok jelentkezzenek, hogy mi volt az UHn :)

Mi sajna még nem tudunk kezdeni, várnunk kell kb márc, áprilisig, az anyagi oldal miatt.
Na meg mégegy miatt:
Bizti hülyének néztek, de a barátnőm megszállott jósnőmániás ( akár elítéltek akár nem én nem bízok az ilyenben, de mégis valahol elgondolkodtat ) és ő rákérdezett a jósnőnél ránk, és a babatémára, aki azt mondta neki, hogy idén sajnos nem lesz gyerekünk, de a 2010 es évre határozottan lát egy babát nálunk. Így ha a pénz még amúgyis hiányzik, akkor már kivárom azt az időt, hogy jövőre essen a szülés :)
HÁTHA tényleg bejönne a jóslat. Amúgy a barátnőmnek eddig minden- de minden bejött amit a csaj mondott.
Úgyhogy ELŐRE, HAJRÁ MINDENKINEK!!!
Till, Vargagi!
Jelentkezzetekkkk, izgulunk miattatok

Puszi

heniék 2009.02.11. 11:20:56

Till!
Szia!

Az aszpiri protect 100 at, és a progeszteron szurit az orvos mondta, hogy szedd, illetve lődd ? :)
Kérted, vagy ő mondta magától? Mire jó az aszpirin protect? Ez egy megtapadást segítő gyógyszer???

Puszi
Heni

gyerebaba.hu 2009.02.11. 11:57:01

@heniék:
Szia Heni! :)
Nem, nem az orvos mondta, sőt, nem is tud róla, mert nem ért vele egyet...de mivel utánaolvastam, és igen nagy szerepe lehet a babák megtapadásában (ártani meg nem árt), így amellett döntöttem, hogy beszedem - saját felelősségemre! :)
Az Aspirin 100as ("Baby Aspirin) klinikai tapasztalatok alapján segíti a még vérellátását, hajszálér-működést, ezáltal javulnak az esélyek a megtapadásra ...mindjárt rakok is erről egy bejegyzést! :)

gyerebaba.hu 2009.02.11. 11:58:05

@heniék:
Heni,
nekem is léleklátó ismerősöm jósolta meg mostanra a babát ;)
Nagyon szorítunk Nektek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gyerebaba.hu 2009.02.11. 11:59:39

@Tapi:
Bizony, Tapi! :)
Egy leendő Kismaminak muszáj többet aludnia! ;)

Igen, most pénteken megyünk UH-ra, kezdek izgulni :)

Tapi 2009.02.11. 15:09:16

@heniék: Én nem nézek hülyének senkit, én is jártam már jósnál, léleklátónál...ha már itt tartunk elmondom nálam mit "láttak".Két egymástól független látó is 2 babát látott nálam(de nem ikreket). Azt mondták, hogy egy kisfiam és egy kislányom lesz. Sőt az egyik azt mondta, hogy vagy idén májusban megyek el a munkahelyemről és akkor lányom vagy októberben távozom és akkor fiam fog születni ; ) Bármelyik variáció jöhet, alig várom : )) Ettől függetlenül a többi hónapban is ugyanúgy bízom!

Tapi 2009.02.11. 15:16:41

Még valami...szerintetek a hormon injekcióknak lehet az a mellékhatása, hogy 2 naponta fáj a fejem? De nem csak szimplán fáj, hanem leszakad :' (( tegnap este tanulnom kellett volna, de annyira szaggatott a fejem, hogy még olvasni se bírtam.És a fájdalomcsillapító sem segített. Ma megint fáj, kész vagyok. A hasam szuperérzékeny és néha olyan hulla vagyok.....Majd megemlítem a dokinak azért a sűrű fejfájást...ami már inkább migrén : ((

heniék 2009.02.13. 10:53:29

@gyerebaba.hu:

Szia Tapi!!

Igen én is hallottam már,hogy az orvosok nem szeretik, ha szedünk be ezt-azt, de tuti én is szedni fogom az aszpirin protect 100 at, és még plussz a méhpempő tablettát is. Olyan lesz a méhnyhártyám, mint a legvastagabb betonfal :))))
Mikor kell elkezdeni és napi mennyit? Stimu előtttől valamikortól vagy beültetés utántól? Te mikor kezdted el Dr. Tapi? :) Ezt háziorvos írhatja fel?

Amúgy köszi mindenkinek az aggódást, ne féljetek én is úgy aggódom mindenkiért, mintha a saját babánkról lenne szó.

UH sok jelentkezzetek!! Mi volt? Ti szedtetek valami extra cuccot? :)
Puszi
Heni

gyerebaba.hu 2009.02.13. 15:38:12

Heni,
Inkább olyan méhnyálkahártyára gondolj, mint egy pihe-puha paplan! ;)

Nálunk:
1. UH-eredmény: két Pici Pocaklakónk van! :) (Egyik nagyobbacska, Neki már pulzálás is látható, Picikébbnem még kell egy kis noszogatzás, de Dokink az Ő méreteivel is meg volt elégedve! :)
2. UH: 03.03. 9h...

Vargagi??? (Keresgéltünk Apával a nagy tömegben, de nem sikerült összefutni...) Reméljük, Te is jó hírekkel jössz...

heniék 2009.02.14. 10:23:09

@gyerebaba.hu:

Szia Till!


Jajj nagyon nagyon örülök, és teljes szívemből gatulálok nektek.
És egyből ketten jönnek, istenem de jó nektek.
Igen, miután viszaolvastam láttam, hogy a betonfal elég durva, dehát a vastagság remélem megegyezik majd :)
Nektek ez hányadik lombik volt? Mesélj!

Vargagi????? Veletek mizujs?

Puszi
Heni

És mindenkinek tessék követni a pozitív példát!!!!! Persze nekem is !!!!!

heniék 2009.02.14. 10:24:48

Ja mégegy!

Till, nem válaszoltál, hogy mennyit szedtél az aszpirinből, és mikor kezdted el használni???

Pusz
Heni

gyerebaba.hu 2009.02.15. 20:05:58

@heniék:
Heni :)
Aspirin Protect 100-ból napi 1et szedtem a punkciót követő naptól a pozitív tesztig, utána abbahagytam! :)

gyerebaba.hu 2009.02.15. 20:07:38

@heniék:
Heni, Nekünk 4 inszem volt, utána 4 stimuláció (az elsőt leállították...), és a 3. beültetés sikerült ;)
Nagyon drukkolunk Nektek!!!!! :)

Vargagi kicsit eltűnt, reméljük, minden rendben Náluk...!!!

Vargagi 2009.02.15. 20:29:48

Sziasztok!
Till!! Gratulálok a babákhoz! Nálam is minden rendben van. 1 baba van, Ő viszont a doki szerint jóóóóó nagy (5.2 mm) és dobog a pici szíve:))) 27.-én kell mennem legközelebb UH-ra

Tapi 2009.02.16. 16:40:32

Mi is gratulálunk minden új kismaminak!!! Örülök az örömötöknek, őszintén!Nekünk úgy néz ki, nem sikerült... :' ( most nagyon rossz, de holnapra derűsebb leszek.

yordy 2009.02.18. 22:04:19

sziasztok!en is orulok minden ujabb pocaklakos hirnek,bar valakiknek sikeruljon ha mar nekem egyenlore nem akar.szerintetek inszem utan a 12.nap mar a teszt mutatna valamit?mar beleorulok a varakozasba,szeretnem mar tudni,h mi is a helyzet.egyenlore semmi elojel!irjatok

heniék 2009.02.20. 09:20:14

Sziasztok!

Vargagi gratula neked is, nagyon örülök, hogy sikerült!!!!! :))))

Till!
A háziorvos felírja vajon, ha elmondom, hogy mire kell?
Puszi
Heni

yordy 2009.02.22. 21:42:12

sziasztok!hat nekunk ez most nem jott ossze, majd legkozelebb!egy kicsit szomoru vagyok de par nap es elmulik remelem.

heniék 2009.02.24. 08:41:01

@yordy:
Szia!

Nagyon nagyon sajnálom, de tudod, NEM SZABAD FELADNUNK !!!!! Egyszer teljesen biztos, hogy sikerülni fog.
Kitartás kérdése az egész. Reméljük a legjobbakat :)
Heni

bea25 2009.02.24. 10:14:19

@heniék: Szia!Igen mi oda járunk a Szent János Kórházba.Most volt a 3.beültetésem. majd pénteken megyünk vérvételre, hogy sikerült-e.Mi amúgy a Kaáli Intézetbe voltunk kétszer, de ott nem sikerült sajnos, és így mentünk át a Szent Jánosba.Te melyik dokinál vagy amúgy?

heniék 2009.02.24. 14:59:56

@bea25:
Szia Bea!

Mi beszéltünk már? Mert úgy reagáltál a kérdésemre.....:) De ha nem akkor is nagyon drukkolok nektek péntekre.
Mindenképpen jelezz, hogy mi volt!!!!
Mi tavaly májusban a 2.sikertelen inszem, és a 2.sikertelen lombik után kénytelenek voltunk abbahagyni, mert elfogyott a pénzünk...:( Most tudtam meg egy másik fórumról,( babanet/szülészetek, kórházak/BMC be járunk ) hogy az a doki akihez mi jártunk már nincs is ott, így idén ha megyünk, nem is tudom, hogy ki legyen a dokim. Te kihez jársz? Nálatok mi a gond? Mesélj, és ezer drukk nektek péntekre.

Jelentkezz, folytasd te is a ++++++++++ példát.
Puszi
Heni
Te kihez jársz?

bea25 2009.02.24. 15:40:50

@heniék: Szia!Igen beszéltem ott több emberrel, és az a doki akihez jártak elment külföldre dolgozni.Hát sajnálom hogy nektek nem sikerült eddig.De majd fog reméljük.Én Szűcs Zoltánhoz járunk, nagyon rendes doki amúgy.Le a kalappal vele.Nálunk a férjemnél volt probléma, nem volt neki egyáltalám spermája, és herebiopsziát kellett neki csinálni, és hála a jó istennek tudtak neki venni szövetből, és most le van neki fagyasztva a Krió Intézetbe.Nekem ez a doki jött rá, hogy a 2 beültetés miért nem sikerült a Kaáli Intézetbe.Magas volt a prolaktin szintem majdnem a duplája volt a megengedett értéknek.És a Szűcs doki hozta rendben nekem ezt a szintet, most is kell szednem gyógyszert, a beültetés után, hogy a szint ne ingadozzon.Hát röviden ennyi rólam.Nálatok kinél voltak gondok?

heniék 2009.02.25. 10:13:31

@bea25:

Szia Bea!
Nekem van gondom. Két év sikertelen spontán próbálkozás után kiderült, hogy el van záródva mindkét petevezetékem.
Megműtöttek, az egyiket kivették, de a másikat helyrehozták.
Háromszor stimuláltak inszemre, de csak kétszer csinálták meg, mert a harmadiknál kiderült, hogy az az egy petevezetékem is megint elzáródott, így újra megműtöttek, és azt is kivették.
Az első lombik stimunál 11 petesejtem lett, mind meg is termékenyült, és a nagy számnak köszönhetően, blasztocita állapotig próbálták tenyészteni őket. 5 darab bogyó élte túl kettőt visszakaptam, meg utána 3 hónap múlva még kettő fagyit.
Nagyjából ennyi rólunk.
Szűcs doki tényleg nagyon kedves, és szimpi, lehet mi is hozzá megyünk majd vissza.
Puszi, sok sikert péntekre, jelentkezz, hogy mi volt.

Voltál ezen a fórumon?
( babanet/szülészetek, kórházak/BMC be járunk )
Itt mindenki odajár és jobban ismerjük a dokikat, mint itt

gyerebaba.hu 2009.02.25. 10:31:45

@Vargagi:
Ági,
nagyon örülünk Nektek! :) Gyere majd a 27.-i UH után! :)

gyerebaba.hu 2009.02.25. 10:33:08

@Tapi:
Tapi, Drága!
Nagy ölelést küldök Nektek!!! Pihengess, és gyűjtsd az erőt, legközelebb sikerül!!!!!

gyerebaba.hu 2009.02.25. 10:35:34

@heniék:
Heni,
igen, nekem a háziorvos simán felírta az Utrogestant is!!!
Kérdezz rá!
Az Aspirin protect 100-ashoz nem kell recept, kérd a patikában!

gyerebaba.hu 2009.02.25. 10:36:35

@yordy:
Yordi,
hatalmas ölelés Nektek!
Én 7x éltem át ugyanezt, és a 8. sikerült!!! :) Soha nem adjuk fel! :)

heniék 2009.02.25. 11:26:15

Szia Tapi!

Nagyon köszi, majd kérni fogom a patikában, ha ott tartunk.
Hogy vagytok mindhárman??? Jelentkezz az UH után, nagyon kíváncsi vagyok rátok. Rosszullétek, meg ilyesmik vannak? Érzel már valamit?

puszi
Heni

heniék 2009.02.25. 14:35:42

@heniék:
Bocsi, Till nek akartam írni........

simancsa (törölt) 2009.02.26. 18:34:05

Sziasztok!
Most találtam rá erre az oldalra és nagyon örülök,
nem tudom most itt van esetleg valaki?

yordy 2009.02.26. 18:58:37

@gyerebaba.hu: neha arra gondolok,h foladom,de aztan ujra csak neki vagok.a ferjem is egyre nehezebben viseli a sikertelenseget o mar abbahagyna az egeszet.inszem utan az a 2 het nekem orulet.egyszeruen nem tudok masra gondolni csak arra,h sikerult vagy mar megint nem.nem tudom,h mitevo legyek,szuneteljunk vagy probalkozzunk.ugyerzem meg tul korai foladni,meg csak 30!leszek.udv mindenkinek

heniék 2009.02.27. 08:05:38

@yordy:
Szia!

Nem szabad feladni. Mi 4 éve próbálkozunk, ebből 2 éve inszem és lombikkal. Csak annak nem sikerül aki feladja.

Ha úgy érzitek, hog belefáradtatok, akkor pihenni kell kicsit, meglátod pár hónapon belül új erőre kapsz / kaptok.
Egy a tuti: TÉNYLEG NEM SZABAD FELADNI.....ha nem pozitívan gondolkodsz akkor biztosan nem fog összejönni, ki szeretne egy olyan helyre jönni ahol föladták??? :) Nem?

Tudom úgy látszik, hogy miylen könnyen veszem, de hidd el én is voltam ilyen állapotban, picit kipihenitek magatokat, és újúlt erővel ekezdhetitek megint.
Nézd meg itt a többieket, Tilléket, vagy Vargagiékat. Nekik sem 1 hónap alatt jött össze, de nem adták fel és sikerült .... Mi is éppen a pihi időszakban vagyunk, mind anyagilag, mind lelkileg, de már alig várjuk,hogy újrakezdhessük..... KITARTÁS!!!

Bea!
Te ma mentél eredményhirdetésre.........mi újság, ezerrel drukkolok!!!!!!!! Jelentkezz!!!

Puszi
Heni

heniék 2009.02.28. 18:07:20

Sziasztok!

Remélem Bea nem haragszik meg, hogy megelőzöm, de nekem már írt, hogy SIKERÜLT nekik!!!

De jó

Heni

Tapi 2009.03.04. 12:18:04

@gyerebaba.hu: Köszi az ölelést! Rámfér!
Épp mindketten betegek vagyunk a férjemmel, iszonyúan fáj a torkom. Kihagytuk ebben a ciklusban a dokit, vizsgára kell tanulnom meg durva fejgörcseim voltak az injekcióktól. Március végén folytatjuk, addig erőt gyűjtök illetve hagyom hogy a férjem erőt adjon(neki most több van)

Mindenkinek kívánok addig is pozitív híreket(teszteket)

Tapi

Tapi 2009.03.04. 16:09:13

Sziasztok!
Valaki tud(na) nekem segíteni, hogy ismer-e olyan természetgyógyászt aki olyan nőket is kezel, akiknek nem fogannak meg? Tv-ben láttam valamelyik nap(műsor végét kaptam el), h egy természetgyógyász kövekkel kezelt nőket, akik viszonylag hamar megfogantak a kezelések után( annak hatására?). Nem tudjátok ki/hol foglalkozik ilyen alternatív terápiával? Szeretném kipróbálni, minden megér egy esélyt. A másik nagyon fontos, a lelki teher oldása!>ezzel kapcsolatban egy kineziológushoz akarok elmenni...

heniék 2009.03.05. 11:12:16

Sziasztok!

Tapi!

Nektek ez hányadik próbálkozás is volt?
Így van, nem szabad feladni. Tudom, hogy rossz most neked, ( én is átéltem ezt már négyszer ) de nehogy depis legyél, hidd el sikerülni fog, csak nem szabad feladni. Majd legközelebb tuti összejön!
Puszi, hatalmas KITARTÁST!!!
Heni

Till, Vargagi veletek mizujs? És a porontyokkal?
Yordi???? Hova lett mindenki????

Jelenzkezzetek!

Puszi

gyerebaba.hu 2009.03.05. 18:02:31

@simancsa:
Szia Simancsa, örülünk, hogy jöttél! :)
Péntekenként szoktunk este 9től közösen chatelni, gyere, ha ráérsz!!!

gyerebaba.hu 2009.03.05. 18:03:59

@heniék:
Szívből nagy gratula Beának!!! :)
Jöjjön mér és meséljen, rég járt erre!!!!!

gyerebaba.hu 2009.03.05. 18:07:19

@yordy:
Yordy, én nem csak gondoltam, hogy feladom, hanem fel is adtam: 2005-ben egy sikertelen stimu és egy 1 embriós beülti után úgy éreztem, ez esélytelen...2 év telt el, közben azért mindig elcsábultam valami természetgyógyászati irányba, ahol jó sok pénzt elköltöttem - ismét fölöslegesen.
Aztán 2007-ben (június) gyűlt össze bennem annyi kitartás, hogy ismét rávettem magam (és Apát), hogy induljunk neki és ezúttal addig megyünk, míg nem sikerül. És íme!!!! :) :) :)

gyerebaba.hu 2009.03.05. 18:09:26

@Tapi:
Tapi, Drága!
Gyógyító energiák mennek!!! :) Drukk a vizsgákhoz, fejfájás monnyon le!!!!!!!! Mindjárt itt a március vége! ;)

gyerebaba.hu 2009.03.05. 18:14:35

@Tapi:
Tapi!
A Vargha gyógymódról hallottál? Itt nézz utána: www.varghagyogymod.hu - barátnőmnek 4 sikertelen lombik után (endometriózis miatt) 2-3 hónapos kezelés után spontán lett babája! - Ha nem sikerült volna mostani akció, én is ezt terveztem...
Másik barátnőm (3 lombik után) akupunkturával vár spontán babót: home.hu.inter.net/~medgyes/
Ha kell kiváló kineziológus (az életemet köszönhetem neki :) :) :)), szólj és küldöm az elérhetőségét!

gyerebaba.hu 2009.03.05. 18:16:47

@heniék:
Heni,
vagyok, csak behavazott a munka! :)

Jelentem: mi ma vagyunk 9 hetesek! :) Végül egy Kicsikénk maradt velünk, a másik sajnos leállt, de ez elég gyakori.
Picurka kedden volt 21 mm :)

Vargagi is rég járt itt...

bea25 2009.03.06. 13:07:57

@gyerebaba.hu: Szió!

Igen eddig úgy néz ki, hogy sikerült, vérvétel is kimutatta meg a teszt is, hála a jó istennek.Majd kedden megyek ultrahangra, hogy a 3-ból mennyi maradt meg, de szeretném ha mind a három megmaradna.DE nem az a fontos ,hogy mennyi lesz,hanem hogy egészséges legyen.Szerintem!!!!!!!!!!
Ti hol tartotok már?

heniék 2009.03.06. 14:14:53

@bea25:

Szia!

Jujj Bea ne haragudj légyszi rám, de nem bírtam ki, hogy ne mondjam el itt mindenkinek, mert annyira örülök nektek, hogy csak na. Még az is lehet, hogy én jobban várom a keddet, mint ti :) Izgulok érted nagyon, vigyázz magatokra!

Puszi
Heni

Uzsuzs 2009.03.06. 20:17:00

@gyerebaba.hu: Sziasztok! Már egy ideje olvasgatlak Titeket, de most egy nagyon érdekes hozzászólást olvastam, amiről többet szeretnék megtudni. Ez a Vargha gyógymód lenne, ugyanis én is endometriózisban szenvedek és túl vagyok 1 sikertelen lombikon. A következő nyár elején lenne. Már néztem a neten én is ezt a gyógymódot, de valahol azt olvastam, hogy elég borsos ára van. Ha tudtok nekem segíteni, azt előre megköszönöm!

Minden jót!

Zsuzsi

Vargagi 2009.03.08. 17:21:39

Sziasztok!

Till! Igen..sajnos sokszor nem marad meg az egyik baba, de a lényeg, hogy a másik szép és egészséges. Bea mennyi volt a HCG szinted? Vagy nem monták? Abból lehetne következtetni a babák számára:)

én pénteken voltam dokinál (akkor voltam 9+3) már 34mm volt a baba. A doki 10+1-nek mérte, szóval hatalmas a drága:) Szépen látszott már a gerincoszlopa, meg egyébként is már olyan babás:)))

bea25 2009.03.09. 11:27:06

@Vargagi:Szia!

Az orvos nem mondta,hogy mennyi a HCG szintem, csak hogy gratulál mert terhes vagyok.Annyit mondott hogy magas.De mennyi az jó kérdés?Neked mennyi volt a szinted, amikor mentél vérvételre?Most a 9+3-at úgy érted, hogy 9 hetes 3 napos?Hát én biztos elsírom magamat kedden, ha azt mondja hogy most hallgassuk meg a szívhangot, mert 6 hetes vagyok ma.És azt hallottam,hogy 6 hetesen már lehet hallani a szívhangot.Úgy várom már a holnapot.Te melyik dokihoz jársz amúgy?Én a Szűcs dokihoz.Nekem nagyon jó, én megvagyok vele elégedve.Neked nem volt hányingered, vagy émelygésed?Mert nekem émelygésem van, meg néha fáj a hasam mintha megakarna jönni.Meg egy kis sárga barnás valami van, de nem sok.Azt hallottam hogy ez ilyenkor természetes.Neked volt ilyen?

gyerebaba.hu 2009.03.09. 19:45:59

@Vargagi:
Ági, szívből gratulálunk a csodaszép hatalmas babádhoz! :)
Tényleg nem semmi méret!!! :)
Mi babánk 8+5ön volt 21 mm. Ma vagyunk 9+4 naposak :)

gyerebaba.hu 2009.03.09. 19:50:26

@bea25:
Bea, igen, Ági úgy értettem hogy 9 hetes 3 napos a babó! :)
Figyelj, ígérd meg, hogy nem leszel szomorú, ha 6 hetesen nem lesz (esetleg) szívhang!!!
Nálunk 6+2-n még nem volt. Nagyfiammal 6+4-en voltam először, akkor már volt, szóval 6 héten túl csak napok kérdése :)
Barnás folyást feltétlen említsd az orvosodnak, emelni fogja a progeszteron adagodat!!!

(HCG: nekem ET+12-n volt 467, de ikreknek indult, azért volt ilyen magas. Mostanra egy baba van velünk.)

bea25 2009.03.10. 15:24:04

@gyerebaba.hu:
Szia Ági!

Megvolt a nap nagy.Kiderült, hogy ikreket várok.Úgy örültem neki.De még mindig nem fogtam fel,hogy az vagyok.Holnap már jobb lesz.NAGYON ÖRÜLTEM NEKI!!!!!!!!!!!!!!!
Még nem volt szívhang tényleg, majd 2 hét múlva kell visszamenni, és akkor néz majd szívhangot.
Azt mondta, hogy az egyik petezsák 9 mm-es, a másik még nincs olyan nagy, mert még annyira nem látni, az ultrahangon látni, de még nem tudja annyira megmérni.Úgy hogy reménykedem, hogy ha majd megyek 2 hét múlva akkor már azt is megtudja mérni.Én utrogestan kúpot teszek fel 3*3-at, úgy hogy szerintem az miatt van ez a sárgás valami, hogy jön ki a kúppal.Na ennyi.
Neked amúgy nem volt ilyen folyás?Mert nem irtad meg előbb a levélbe.Azt mondta az orvos, hogy ilyenkor ez természetes amúgy.A kúppal együtt jön ki, ami nem oda való.Tisztitja a méhemet.
Na puszi neked, és én is gratulálok a babádhoz.
Várom a leveled.

gyerebaba.hu 2009.03.10. 18:32:21

Kedves Bea!

Azt hiszem, összekevertél Ágival (Vargagi), én Till vagyok, de szívesen válaszolok! :)
Nagyon örülök a jó hírnek!!! :) Gratulálok, vigyázz nagyon Magadra!!!

Én is ikreket vártam az elején, és ugyanez volt a szitu: a másik petezsák kisebb volt, 6+1-en. Aztán nem fértem a bőrömbe, és nem bírtam kivárni a következő ultrahangot, így elmentem és megnézettem magán úton. Ott már volt szívhank mindkettőnél, de olyan nagy volt a különbség (a nagy: 8 mm, a kicsi 3 mm), hogy az orvos valószínűsítette: a kicsi fel fog szívódni. Sajnos igaza lett: 8+4en a nagy 21 mm volt, a kicsi pedig már csak egy halvány foltként látszott. Így most egy babát várunk, de nagyon örülünk Neki és nem elégedetlenkedünk! :)
Nekem semmilyen folyásom nem volt, ebben nem tudok tanácsolni, hallgass a dokira! :)
Gyere majd, ha meglesz az UH! :)

powerpuffgirl 2009.03.13. 18:24:24

Sziasztok!

Olvastam, hogy szedtétek az Aspirin protectet. Mennyi ideig? A következő ciklusban megyek a 3. lombikra, ezt még nem próbáltam.
Köszi: Ági

powerpuffgirl 2009.03.13. 18:29:20

Közben megtaláltam a választ! :) Csak nem olvastam elég figyelmesen!

gyerebaba.hu 2009.03.13. 18:32:23

@powerpuffgirl:
Szia!!! :)
Nagyon drukkolunk Nektek!!! (nekünk is a 3. lombik sikerült! ;))
Akkor tudod: punkciót követő naptól napi 1-et szedtem a vérvételig, tehát 14 napig.
Puszi: Till

jucus73 2009.03.14. 07:41:07

Sziasztok!Mi 10 éve probálkozunk de hiába.Nekem van gondom kicsi a méhem és össze is van tapadva.Genetika.Sokáig féltem dokihoz menni és elkezdeni,de megbántam.Most 36 vagyok.Nekem csak az inszem.lehet lombikot nem javasolták és arra is csak 10% mondtak,hogy sikerül.Eddig 1 volt,de sajnos a teszt neg. lett.Tudtok segíteni,hogy mit szedjek,hogy segítsem a megtapadást?

heniék 2009.03.14. 08:32:43

@gyerebaba.hu:

Helló!

Nekem is a harmadik lombik lesz, úgyhogy sikerülni fog, főleg az Aspirinnel!! :))))))

Puszi
Heni

Amúgy, hogy vagytok kismamik? Till, Vargagi, Bea????

heniék 2009.03.14. 08:35:45

@jucus73:

Szia Jucus!

Egy a lényeg, hogy semmiképpen ne add fel!!! Mert csak akkor sikerülhet.
Kár, hogy nem vágtál bele előbb. De ki mondta, hogy nem te leszel az a 10 ember a száz közül akiknek sikerül??? :))

Az inszemnél, én úgy tudom eleve "csak" 10 % az esély, szerintem ezt nem kimondottan neked célozták, hogy ez rád vonatkozik. Ne aggódj, ne stresszelj, és sikerülni fog, csak bíznod kell!!!!!

Kitartás, puszi
Heni

Tapi 2009.03.27. 09:14:14

Sziasztok, itt vagyok újra!
A tanulás eredménye: jó sok stressz, 5 kg fogyás és nem jött össze a kisbabánk közben(sem). Persze a stressz a fogantatás gyilkosa :( Pedig nagyon bíztunk benne, mert sokat késett.....aztán mégis megjött és mindketten sírtunk a férjemmel :'(

Hétfőn doki, aztán ha minden jól megy Húsvét előtt inszemi...gondoljatok majd Ránk!

Kismamik jól vagytok???

puszi

Tapi 2009.03.28. 09:50:08

Till!!!
Megadnád a kineziológus számát, akit említettél nekem? Nagyon szépen megköszönném!Jól vagytok?

Szép hétvégét,
Tapi

Tapi 2009.03.30. 20:47:39

@gyerebaba.hu: S.O.S! Légyszi a kineziológus elérhetőségét küldd el, akit említettél nekem!
Úgy látom senki nem jön napok óta erre az oldalra...:-((
Tapi

gyerebaba.hu 2009.03.30. 21:58:06

Tapi, Drága!

Vagyunk, csak épp behavaztak a határidős munkák :(

Nagy-nagy ölelést küldök Nektek, Mindkettőtöknek!!! Tudom, milyen ez: mi is számtalanszor (csak 7 volt a beavatkozásos alkalmak száma, mire a 8. sikerült!!!) éltük ezt át a 6 év alatt, de TUDOD: MINDENKIRE BABA VÁR, AKI NEM ADJA FEL!!!!! Tartsatok ki, biztassátok egymást!

Mindjárt itt az az inszem, újabb remény!!! :)

Légyszi küldd el az e-mail címed a gyerebaba@gmail.com címre, és küldöm a kineziológus számát! :) Ha ő nincs, most mi sem tartunk még itt! :)

gyerebaba.hu 2009.03.30. 22:01:15

@jucus73:
Két dolgot ajánlanék Neked a lombikon kívül:
az egyik egy akupunkturás orvos, keress rá a neten: Dr. Medgyesy Eugénia, számos csodás fogantatás köszönhető Neki. A másik a Vargha Gyógymód. Olvass utána!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kitartás Nektek is!!!

babám 2009.04.02. 20:12:09

Sziasztok ! Örülök hogy rátok találtam. Én 9 év próbálkozás és egy méhenkívüli terhesség utnán, megyek laporoszkópiás vizsgálatra. Hát eléggé be vagyok ijedve. Aztán inszemináció.

gyerebaba.hu 2009.04.04. 22:32:29

@babám:
Szia! :)
A lapar nem kellemes, de kibírható :) Utána már mindent világosan fognak látni! Ne izgulj, minden rendben lesz! Nagyon szurkolunk!!! :)
Mikor lesz az inszem? Hol kezelnek?
Üdv: Till

Zsibrák 2009.04.08. 19:55:48

Kedves Gyerebaba :)
Én is hasonló cipőben járok, a majd' 2 éves fiam kinőtt a babasorból, én pedig majd elepedek a kisbabaillatért... Nagyon szeretnénk egy tesót...
Valószínűleg júniusban lombikozunk, addig is mindent szeretnék megtenni, hogy felkészüljön mindkettőnk szervezete. Szeretnék homeopátiás szerekhez folyamodni, ám nem sok konkrétumot találtam az interneten. Olyan konkrétumok érdekelnek, mint: szer neve, potenciál, szedési séma. Tudnál esetleg segíteni?
Nálunk a gond az azoospermia, de én sem vagyok százas...

Nagyon jó az oldalatok, sok sikert kívánok nektek a babaprojekthez!!!
Üdv,
Zsibi

Tapi 2009.04.09. 10:33:06

@Zsibrák: Szia! Neten nézd meg a Gynex nevű gyógynövény alapú szert, annak is ajánlják aki babát szeretne. Mi is most akarjuk kipróbálni. Gyógynövény teák is segíthetnek!

Üdv,
Tapi

Tapi 2009.04.10. 13:03:09

Sziasztok!

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Mindenkinek! :)

Babásoknak jó pihenést, finom ételeket, a Babára vágyóknak meg szintén finomságokat, pihenést és babaáldást kívánok! Lehet hogy valakinek épp most fog összejönni ;)
Kitartás!

Üdv,
Tapi

Tapi 2009.04.29. 13:25:44

Arwen torna!Talán ez fog segíteni, sosem tudni :) Június 8.-án indul, a VIII.ker-ben. Ha valakit érdekel, nézze meg a www.arwentorna.hu oldalt,még lehet jelentkezni szerintem. Örülnék, ha valaki jönne innen :) én ma jelentkeztem rá.

Mindenkinek jó pihenést a 3 napos hétvégére! :))

ninita 2009.08.24. 11:33:41

sziasztok!
Találtam egy "fogamzás teakeveréket" az egyik oldalon, és azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek hatásos-e, hogy tényleg segíti-e a megtapadást?Illetve, hogy mikor kell váltani a cickafarkról a palástfűre abban az esetben, ha nem pontosan kiszámítható a ciklus közepe?Nagyjából is jó, mert kb 25 naposak a ciklusaim?
itt a teakeverék:
"Fogamzás teakeverék"

- barátcserje (kihagyható, ha tabletta formában szedjük)
- citromfű (jóízű)
- kamillavirág (gyulladáscsökkentő)
- körömvirág (gyulladáscsökkentő) egyenlő arányban elkeverve
- kiegészíthető ánizzsal, orbáncfűvel (mindkettő jótékony hatással van a női szervekre)
- cickafarkfű (1.)
- palástfű (2.)
Elkészítés: Mérj ki minden teafűből azonos mennyiséget, mondjuk 30 teáskanálnyit egy mély tálba. A cickafarkfű és a palástfű kivételével keverd jó alaposan össze a teafüveket. Oszd két részre. Az egyik részt a cickafarkkal (ezt kell a ciklus első felében inni), a másikat a palástfűvel (ciklus második felében) keverd össze. Reggelente forrázz le 3dl vízzel 2-3 teáskanálnyi keveréket. 8-10 percig hagyd állni, majd esetleg kevés mézzel ízesítve fogyaszd. Jó tudni, hogy a cukor és a citrom befolyásolják a gyógynövények hatását, így lehetőség szerint érdemes ízesítés nélkül inni.
Alkalmazás: reggelente 1-1 csészével kell inni a ciklus első felében (tehát a menstruáció első napjától kb. 2 hétig), a cickafarkasat, a peteérés után igyuk a palástfüveset.

rencsi1982 2009.12.09. 15:33:24

Sziasztok!
1.lombik!!!!
November végén leszívást és beültetés volt!
4petesejt volt 2élet embrió másik 2 nem képes!:(
Volna fagyasztóba!
Már 11nap után megjött mensztem nem sikerült!:(
3hónap múlva újból megyünk!!!
Várom!!!!!!Sokáig!!!:(

Tapi 2009.12.23. 08:30:05

Sziasztok!

Meghitt, Szeretettel teli, Békés Karácsonyi Ünnepeket és Gyereksírástól hangos, Vidám, Boldog Új Évet kívánok Mindenkinek!

Tapi

biribori 2013.04.27. 11:28:25

Sziasztok!
Megszűnt a kommunikáció???

Mina23 2014.04.24. 21:55:55

Sziasztok!
Férjemmel 2 éve vagyunk együtt,babát szeretnék,de sajnos nem jön össze :(
-Mit tehetnénk?-Hova fordulhatnánk? :(

Mina23 2014.04.24. 22:00:14

Sziasztok!
Férjemmel 2 éve vagyunk együtt,babát szeretnénk,de sajnos nem jön össze :(
-Mit tehetnénk?
-Hova fordulhatnánk?


süti beállítások módosítása