Utolsó hozzászólások

Kedvenceink

bejegyzések, kommentek 

Babák :)

2009.07.25. 13:28 - gyerebaba.hu

 

Sziasztok!


Nem tudtam megállni, hogy fel ne tegyem ezt ide Nektek!!!

(Köszönjük, Bridget!!!!:))

Nézőpont... Avagy olvasd el, s mondd, mi jut eszedbe?
A terhes nő hasában két baba beszélget. Az egyik kérdezi a másiktól:
-Te hiszel a születés utáni életben?
-Természetesen. A születés után is valaminek következnie kell. Talán itt is azért vagyunk, hogy felkészüljünk arra, ami ezután következik.
-Butaság! Semmiféle élet nem létezik a születés után! Egyébként is, hogyan nézne ki:
-Azt pontosan nem tudom, de biztosan több fény lesz ott, mint itt. Talán a saját lábunkon fogunk járni, és a szájunkkal eszünk majd.
-Hát ez ostobaság! Lábon menni nem lehet. Szájjal enni? Ez meg végképp nevetséges! Hiszen mi köldökzsinóron keresztül táplálkozunk. De mondok én neked valamit: a születés utáni életet kizárhatjuk, mert a köldökzsinór már most túlságosan rövid.
-De, de valami biztos lesz! Csak valószínűleg minden egy kicsi más képpen, mint ahogy itt hozzászoktunk.
-Dehát onnan még senki nem tért viszsa! A születéssel az élet egyszerűen véget ér. Különben is, az élet nem más, mint örökös zsúfoltság a sötétben...
-Én pontosan nem tudom, milyen lesz ha megszületünk, de mindenesetre meglátjuk a Mamát, és Ő majd gondoskodik rólunk.
-A Mamát? Te hiszel a Mamában? S szerinted Ő mégis hol van?
-Hát mindenütt körülöttünk! Benne és neki köszönhetően élünk. Nélküle egyáltalán nem lennénk.
-Ezt nem hiszem! Én soha, semmiféle mamát nem láttam, tehát nyilvánvaló, hogy nincs is.
-Nos de néha, amikor csendben vagyunk, halljuk, ahogyan énekel, és azt is érezzük, ahogyan simogatja körülöttünk a világot. Tudod, én tényleg azt hiszem, hogy az igazi Élet még csak ezután vár ránk...



A bejegyzés trackback címe:

https://gyerebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr741267646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bridget0801 2009.08.17. 23:31:31

Na vegre regisztraltam en is.Tulajdonkeppen jottem hatha van valami uj bejegyzes de latom egyenlore nincs.

Ezt pedig orulok,hogy betetted talan meg az a suket bekas is ide illene...
Puszi

gyerebaba.hu 2009.08.20. 16:02:07

Bridget,
igenis, értettem! :) Jövök akkor gyakrabban a bejegyzésekkel! :)
A "süket békás" melyik? Elküldenéd a gyerebaba@gmail.com -ra? :)
Köszi: Till :)


süti beállítások módosítása