Utolsó hozzászólások

Kedvenceink

bejegyzések, kommentek 

Ha épp feladnád...

2009.04.28. 00:17 - gyerebaba.hu

Címkék: terhesség meddőség lombikprogram

A legutóbbi kommentekben elég sok szó esett arról, hogy milyen érzés is az, ha a barátnőnk, a kolléganőnk (a legrondább), vagy a szomszéd csajszi bejelenti, hogy babát vár, és nekünk már megint nem jött össze...

Vagy csak szimplán elsírod magad, ha egy várandós kismamát látsz az utcán, vagy valakik boldogan tolnak egy babakocsit...

 

Hát nézd meg ezt a videót, és NE ADD FEL!!!

  

 

Fordítás Leo50 tollából (köszönjük! :) )

" - Nagyon szépen köszönöm!
- Örülök, hogy találkoztunk, az én nevem Nick Woijtik. Öröm itt lenni veletek! Nincsenek végtagjaim, de magvan a csirkeláb dobom  és – dobolás
- és ez olyan mint – dobolás – tetszik nektek, csinálok egy kis technót is élőben is, egy két, há, négy – techno – tetszik nektek?
- Gyönyörű
- Őszintén, útközben eleshetsz, mint én - fütyülés-
- héj, hellóóóó
- szóval mit csinálsz, ha elbuksz / elesel?
- felkelsz, mindenki fel tud kelni? mert ha én elkezdek gyalogolni, nem jutok sehova 
- vannak helyzetek az életben, mikor elbuksz/elesel és úgy érzed, hogy nincs erőd felkelni
- gondoljátok, hogy van remény? én mondom nektek, én, aki itt vagyok lent, arccal lefelé és nincs se kezem, se lábam, lehetlennek kéne lennie a számomra, hogy felkeljek, de nem az….
- 100-szor megpróbálok felkelni és ha 100-szor elesek/elbukom, mit gondoltok, ha feladom, akkor fel fogok tudni kelni valaha is? NEM
- Ha nem sikerül, megint megpróbálom, és megint, és megint……csak azt akarom, hogy tudjátok, hogy ez nem a vég..…az számít, ti hogyan végzitek…erősen?....akkor megtaláljátok az erőt, hogy felálljatok, így (mint én)"

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr361090654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása